Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Καλώς τον κι ας άργησε

Και εκεί που έλεγα όλα καλά και έβαλα την ζωή μου σε ενα ρυθμό, να σου το νέο "θέμα". Άρχισε με συμπτώματα όπως το να θέλω να ασκηθώ και να χάσω κάποια περιττά κιλά, αίσθηση για ζωή και πολύ χορό... Μετά περάσαμε στα φτερουγίσματα. Ένα βήμα τη φορά. Προσπαθούσα να δω τι είναι αυτό που με μεταμορφώνει σιγά σιγά και είναι τόσο ύπουλο που δεν μπορώ να το προσδιορίσω και να του ανακόψω τη φόρα την οποία είχε πάρει. Μέχρι που μια ωραιότατη μέρα (ή για να ακριβολογώ, μια ωραιότατη νύχτα) να σου και η έκδηλη εμφάνιση του.

Με είχε επισκεφθεί για ΑΚΟΜΑ μία φορά ο φτερωτός θεούλης και το βέλος του χτύπησε διάνα! Όλα τα άλλα άρχισαν να φαντάζουν μικρότερα και πολύ λίγα. Να μην τα πολυλογώ, το πρόσωπο του ενδιαφέροντός μου είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να το προσεγγίσω, τουλάχιστον ερωτικά. Φιλικά και πολύ μου είναι. Είχε πολύ καιρό να μου χτυπήσει την πόρτα ένα τέτοιο συναίσθημα και ήρθε για την πιο απίθανη περίπτωση. Πάλι κάποιος μου κάνει πλάκα θα έλεγα.

Η κατάληξη είναι εδώ και λίγες μέρες να θυμίζω ερωτευμένη έφηβη. Αλλά μήπως και είναι μια άμυνα του οργανισμού στα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό σε πολιτικο-οικονομικό επίπεδο στην χώρα μας; Βλέπω ότι ακόμα και αυτό το "άπιαστο όνειρο" μου δίνει άλλη διάθεση, άλλα κίνητρα για να ξεφύγω από την γενική μουνταμάρα και απαισιοδοξία που επικρατεί και ακόμα και να μείνει όνειρο, θα έχω κερδίσει. Τί θα έχω κερδίσει; Μα, στιγμές παιδικές. Γιατί παιδικές; Γιατί όταν ερωτεύεται ο άνθρωπος κυριαρχούν ως επί το πλείστον αγνά και τρυφερά συναισθήματα. Το αν θα το αποκαλύψω σε αυτό το άτομο το τι νιώθω; Σίγουρα, αλλά όχι ακόμα. Είναι νωρίς. Ένα βήμα τη φορά για να μην φάμε τα μούτρα μας και χαθεί όλη αυτή η μαγεία. Άλλωστε να μην γίνομαι και αχάριστη, έχω έναν καλό του λόγο όποτε συζητήσουμε και την προοπτική να γίνουμε, τουλάχιστον, δύο καλοί φίλοι.
 Και όπως λέει και μια φίλη μου: μια αγκαλιά αξίζει όσο τίποτα άλλο στον κόσμο και δεν στοιχίζει τίποτα σε αυτόν που τη δίνει και αυτόν που την παίρνει.
Το συμπέρασμα: ακόμα και αν μοιάζει με μακρινό και ανεκπλήρωτο έρωτα, δείτε τα θετικά,πάντα υπάρχουν. Και μην ξεχνάτε ότι μια αγκαλιά σας αποφορτίζει και σας γεμίζει με ηρεμία, αγάπη και ένα γενικό όμορφο συναίσθημα χαράς και ευεξίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου