Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Καλή αρχή!

           Να μαι κι εγώ! Σκεφτόμουν πολύ καιρό τώρα να δημιουργήσω ένα blog που να γράφω ό,τι θέλω, να επισυνάπτω τους προβληματισμούς μου και να αποτυπώνω ό,τι εν πάσει περιπτώσει έχει αυτό το κεφάλι μέσα. Και να μετά από πολύ καιρό σκέψης,αποφάσισα να κάνω αυτό το βήμα.
           Λίγα λόγια για μένα.. Είμαι 22ετών, μένω στην Αθήνα και σπουδάζω στη φιλοσοφική σχολή στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Τον ελεύθερο μου χρόνο, τον περνάω είτε συζητώντας με φίλους και γνωστούς, είτε διαβάζοντας κάποιο βιβλίο είτε απλά χορεύοντας. Αγαπάω δύσκολα, αλλά όταν αγαπήσω είναι για πάντα, όσο και απίθανο να ακούγεται. Για αυτό και οι άνθρωποι που αγαπάω πραγματικά όπως και να έρθουν τα πράγματα μένουν πάντα στο μυαλό μου και την καρδιά μου.
           Είμαστε λοιπόν μαζί σε ένα νέο ταξίδι.... Τον προορισμό θα τον βρούμε στην πορεία!
           Το moto μου για την ζωή; Οδηγώντας στο αντίθετο ρεύμα, με τα φρένα σπασμένα και χωρίς οδηγό! Ζήστε το κάθε λεπτό ενεργά και όχι αποκοιμισμένοι σε ό,τι θέλουν οι άλλοι να σας κάνουν!
           Αυτά για τώρα, τα υπόλοιπα τα βλέπουμε στην πορεία.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου