Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Μήνας....Σεπτέβρης! Μήνας.... Δύσκολος!

Σαν να ήρθε πιο νωρίς φέτος ο Σεπτέμβρης, σα να βιάστηκε κομμάτι. Και όπως πάντα ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας των παθών για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας... Τα παιδιά γιατί θα πρέπει να αφήσουν την ανεμελιά του καλοκαιριού και να γυρίσουν στα θρανία και το καθημερινό διάβασμα. Οι γονείς έχουν διπλό καημό γιατί αφενός αρχίζουν πάλι οι δουλειές τους και αφετέρου γιατί έχουν ένα σωρό έξοδα για τη νέα σχολική χρονιά των παιδιών, πληρωμή φροντιστηρίων και όλα τα σχετικά. Οι φοιτητές έχουν τον καημό της εξεταστικής που ελπίζουν να περάσουν μερικά μαθήματα, με την ελπίδα να πάρουν κάποια στιγμή, δεν λέω πότε, πτυχίο! Σε αυτή τη τελευταία κατηγορία είμαι κι εγώ!
Κάθε μα κάθε Σεπτέμβρη τα 4τελευταία χρόνια έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα... Ο Σεπτέμβρης είναι το πρόβλημά μου! Μικρότερη όταν πήγαινα σχολείο ήταν η καλύτερη μου, ήθελα να δω πάλι όλα τα παιδιά από το σχολείο να γελάσουμε, να τσακωθούμε να έχει μια ένταση περισσότερο η ζωή βρε αδερφέ. Τώρα δυσκόλεψαν τα πράγματα,χάλασε και ο Σεπτέμβρης.
Περιμένουμε λοιπόν όλοι, έχοντας στο τέρμα το γνωστό τραγουδάκι "wake me up when September ends" και ελπίζουμε το άλλο πρωί να ξυπνήσουμε και να' ναι 1η Οκτωβρίου!
Ως τότε,λέω να κοιμηθώ ελπίζοντας να γίνει το θαύμα και αύριο να' ναι Οκτώβρης, αν και είμαι σίγουρη ότι θα είναι 5 Σεπτεμβρίου.. Καληνύχτα σας κ ονειρευτείτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου