Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

HUGS!

Fear less, hope more; Eat less, chew more; Whine less, breathe more; Talk less, say more; Love more, and all good things will be yours

Σκεφτόμαι πολύ, να γράψω θέλω... Να σου πω τί νιώθω! Εσύ θες να το ακούσεις όμως ή μήπως θα μιλάω σε έναν παγερά αδιάφορο τοίχο; Να σε πάρω αγκαλιά σα να μην υπάρχει τίποτα άλλο στον κόσμο και να μείνω εκεί για ώρες. Μια αγκαλιά... Τί στοιχίζει μια αγκαλιά; Τίποτα από άποψη χρημάτων!
Τί προσφέρει μια αγκαλιά; Καταιγίδα συναισθημάτων! Συναισθήματα που δεν μπορείς να τα νιώσεις ούτε μιλώντας, ούτε τραγουδώντας ούτε κάνοντας οτιδήποτε άλλο! Δοκιμάστε να αγκαλιάσετε έναν δικό σας άνθρωπο, έναν φίλο, έναν συγγενή, έναν απλό γνωστό που συμπαθείτε δεόντως.... Και παρατηρείστε.... Παρατηρείστε προσεχτικά την έκφραση πριν και μετά! Πόση χαρά έχει κανείς μετά από μια τόσο απλή πράξη αλλά τόσο γλυκιά και ουσιαστική! Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα εκείνη την ώρα... Όλα τα συναισθήματα εκδηλώνονται κ παίρνουν μορφή σε μια κίνηση που δεν χρειάζονται σε τίποτα οι λέξεις! Μια αγκαλιά την ημέρα, όλα τα προβλήματα κάνει πέρα!!!
Από μικρό παιδί μου άρεσε όταν με αγκάλιαζε κάποιος, αλλά μεγαλώνοντας παρότι το ήθελα άρχισα να είμαι πολύ διστακτική, να κλείνομαι στον εαυτό μου. Μία πολύ καλή μου φίλη, μου έμαθε να τολμώ και πολλές φορές τολμώντας αντί να πάρω το 1 πράγμα που περίμενα, κατέληξα να παίρνω 10! Οπότε τολμήστε, δεν έχετε να χάσετε κάτι. Δεν χρειάζεται να μιλήσετε. Απλά Α Γ Κ Α Λ Ι Α Σ Τ Ε  τον άλλον και θα καταλάβει πολλά περισσότερα από ότι να του εκμυστηρεύατε τα συναισθήματά σας επί ώρες. 



3 σχόλια:

  1. Είναι 8 και κάτι το πρωί, ανοίγω τον υπολογιστή και διαβάζω "Hugs". Βρε μικρούλι, με συγκίνησες.....
    Πόσο πανέμορφο και πέρα για πέρα ΑΛΗΘΙΝΟ κείμενο είναι να 'ξερες... Πόσο δυνατό ή και αλλιώτικο για τους αμύητους στην αγκαλιά. Και αυτό γιατί βγαίνει από την καρδιά σου. Και αυτό γιατί, κόντρα στους καιρούς και στα "δήθεν" της εποχής μας, έχεις πιάσει την ουσία, την ουσία της ζωής που τόσο οι άνθρωποι έχουμε ξεχάσει.
    Δεν είναι εύκολο και καθόλου δεδομένο, άνθρωποι γερασμένοι και ακόμα δεν έχουν μάθει τίποτα...

    Εγώ δεν σου έμαθα το 'μυστικό', εγώ απλώς στο ψιθύρισα στο αυτί, αν όμως είχες τα αυτιά σου κλειστά τότε απλώς θα το προσπερνούσες.
    Και μου δίνει τόση μα τόση χαρά που δεν το προσπέρασες! Που το αφουγκράστηκες, το επεξεργάστηκες και τελικά το έκανες δικό σου!
    Δικό μας! Είναι το μυστικό μας!
    Όμως έχουμε πολύ δουλειά ακόμα! Ουυυυ
    Από αμύητους άλλο τίποτα!! ;) :) χεχεεε
    Με πολλήήήήήήή αγάπη
    Β.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρό μυστικό με θαυματουργά αποτελέσματα φίλη μου!!!! Όσο από αμύητους.... γεμάτος ο κόσμος! Πού θα πάει όμως; Έστω και δυο τρεις να καταφέρει να "ξυπνήσει" η καθεμιά μας είναι μεγάλο όφελος, γιατί κι αυτοί με τη σειρά τους όλο κ κάποιους άλλους θα αφυπνήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστή!!

    Λοιπόν, ξεκινάμε τα ξυπνήματα!!
    Εσύ θα τους τραβάς τα σκεπάσματα κι εγώ θα τους πετάω νερό!
    Εεεε...μα δυο... πού θα πάει!
    χαχααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή